i’m still alive!

haha…i’m not saying that i nearly got killed, so don’t panic people..it’s just that i haven’t post anything about me in a very very long time…i feel disconnected from you guys in a wierd way…

okey,stop bla bla-ing rai.. =P
sebab yg paling paling kukuh knapa c rai ni sgt malas tulis blog adalah kerana……






AKU DAPAT MESIN JAHIT OI!!!


nah kau, mcm dapat duit juta2 pla kan ke-excited-an aku tuh..hahahhaha…it’s one of my wishes last year, of course i’m excited..i’m over the moon! x caya jg aku bila bapa ckp dia mau beli mesin jahit…wahhh!pasal tu la…aku busy sgt2…da bnyak beg aku buat…mostly messenger bags..ada kecik,besar..pouch2,pencil case, even baju tidur mama pun aku sempat buat..hahahahah.. *bangga2*

pastu baru2 ni aku dapat pla tawaran jadi census taker @ pembanci..spnjang next week ad taklimat..whoah,busy2..tapi $$ masuk~yes yess!ini yang buat aku teruja sgt2..haha!

i promise, i’ll upload pics later ok…


selepas line serious dibawah ini adalah isi hati cik rai akibat terbaca post ini.
jika anda adalah seorg yg tidak suka post balas membalas isi kata hati,sila abaikan dan scroll kebawah hingga anda jumpa line normal ya..
jika anda curious, silakan baca..

……………………………………………..serious……………………………………………………………………………………………
why so serious?sebab aku baru ja balas2 org d chatbox, and then nmpak la sorg kawan aku ni..trus aku trasa pla mau singgah2 d blog saudari ni..tup2, tertgk pla post dia pasal formspring.me..kalau kamu x tau la, formspring.me ni tmpat org tnya2 soalan,u can asked anything yourself(if u have an account) or anonymously..so, i asked saudari ni a totally random question, that i picked from other people’s formspring too,and guess what?DIA TERASA pula.
1. just answer the question on formspring sweetie…that way, i would know that u had replied,then i can reply ur reply with another question, then you can reply me back by answering my reply..simple. *berapa ‘reply’ la tuh kan…*

2. if you really consider yourself as my so-called-‘bff’, you wouldn’t post that on your blog, uploading my question*yg ada pula muka saya terpampang di sana* + budak ‘contoh’ itu *berserta gmbar dia juga*, apa lagi firdausi suffian n the geng,TEDA LANGSUNG kaitan nya geng..f.y.i,it’s a random question.. kalau la aku bermaksud ‘lain’ mcm yg ko gambarkan dlm post ko tuh,aku xkan tnya soalan tu guna aku punya account, i can just be a coward anonymous, and get away with it..i just want to see your reaction, i thought your reply would be funny and i can post a silly question afterwards..hahaha..but then,your reply sounds funny,it’s kinda like i’m desperate. it’s r.a.n.d.o.m. sila la google jika anda tidak fahan maksud perkataan random ya saudari.

3. it hurts, seolah2 saudari mempermainkan saya..saudari sendiri tahu tentang saya,dan ada pada ketika saya meluah,malah saudari juga la yg mendorong saya supaya berterus terang dan sudah tahu yg itu telah berlalu,sejarah tahun kelawang bha geng..KENAPA ka saudari berkata sebegini>>>
katakan kau minat ben (bukan nama sebenar), memang minat gila-gila la..contoh ja ni.. Saya memang faham dan tahu perasaan kau dgn dia, so saya akan still rapat dgn dia not more than words, eh, as a fren..dan as u spy juga.hihi..but untuk saya admire dia, oh maaf, never.
i felt insulted because u said u knew my feelings and understand it..tapi tahukah saudari yg saya suda tidak minat dia lagi…saya tidak tahu pula saudari ingat yg saya ingat saudari admire dia,oh maaf,never. saya juga faham dan tahu saudari tidak begitu..saudari, saya kira itu bole menyebabkan kesulitan yg tidak diingini berlaku.kalau budak ‘contoh’ itu membaca post saudari,tentu saja dia anggap saya ini masih spt dulu. kalau rakan kita yg lain, tentu saja mereka anggap saya ini terdesak sgt. kalu ibubapa saya, anda sendiri tentu faham. bagaimana kalau bakal suami saya?saudari sepatutnya mengambil kira perasaan org lain sebelum mengambil apa2 ‘contoh’. lg satu, ur spy, not u spy sweetie.

4. Saya pun x tau la kenapa saudari menyebut pula nama yg tidak selari dgn hidup saya. firdausi?adidi..saudari saudari…sandi juga.. seingat saya la,saya x penah menunjukkan sebarang minat dekat lelaki ini..mcmana la saudari boleh terfikir pasal dia ni..jgn kan minat, saya tak pernah pula terasa ingin bercakap dgn lelaki ini*kecuali jika dia bertanya*, apatah lagi menjadi geng ‘warisan wanita terakhir’ atau ‘perempuan melayu terakhir’ bila dia lalu.. same goes to Tunku Nash=) . itu faizal achoi lagi la..ni semua crita lama bha ging, mms bha ni…

saya terkejut la juga dgn reaksi yg saudari berikan..kenapa pula saudari mau tersentap dgn soalan saya itu..bukan ka saudari boleh hubungi saya dan bertanya jika saya benar2 bermaksud lain ataupun cuma sekadar bertanya…saya anggap saudari bukan org lain walaupun cuma satu sem seja kita kenal…barangkali satu sem itu juga la yg membuat kan saudari cukup pantas menilai saya dan tidak mengenali saya dgn lebih jelas…tanyalah dgn kawan2 lain, saya suka bergurau,tidakkah anda ingat perangai saya mcmana..saya cuma anggap itu satu soalan lucu yg mana saya expect saudari juga memberikan jwpan yg lucu. ternyata, sgt ‘lucu’ jwpan anda. ya, org berubah saudari, saya pun berubah. saya juga sudah punya org lain, budak ‘contoh’ itu sendiri juga telah menyaksikan saya bersama org lain. tindakan anda itu sedikit sebanyak memberikan saya peluang untuk menilai anda.

……………………………………………………………………….normal………………………………………………………………….

ragam manusia,kadang2 aku pun hairan…makin banyak pula org tunjuk warna sebenar dorg..syukur juga,at least aku tau mana satu yg bole kawan, mana yg x..betul ckp astro, mcm2 ada… lastly, sorila ek kalu sebarang perilaku dan percakapan cik rai ni buat sepa2 tersinggung…

TQ sebab mbaca,

cik rai

*kenapa tiba2 pula aku bahasakan diri cik rai adalah satu misteri…hahahaha*

About alynahraigorilla

I am myself n no one else can understand me better than myself. I am I n no other alphabet can be I as I is only I n I has no other I in the whole world n future n bla bla bla...(I am unstoppable when talking nonsense..)haha..^^ You can call me Rai but usually people call me Aly on the net..why?both are my name la..my real name is to0o0o long and you would've misspelled it or mispronounce it. BTW, its Raimalynah, not raimalaynah or raimalinah. XD
This entry was posted in June 2010, myself. Bookmark the permalink.

1 Response to i’m still alive!

  1. haha…biasa la bha tu…mesti saudari yg kau ckap tu minat sama budak contoh tu kan kan?in my opinion la cik rai..

Leave a comment